JA JA JA

Jeg skal nok opdatere! Det er bare fordi jeg er blevet tagget i en blogleg OG JEG VED IKKE HVEM JEG SKAL SENDE BOLDEN VIDERE TIL! For alle dem jeg kender-kender, der engang bloggede er mere sløve i betrækket end jeg er. Så hvem-der-end-læser-det-her må gerne give sig til kende :P

Nå, men all is good. Travlt med studie og arbejde du ved. 7. semester er igang og der er fyldt med drenge - men sådan er det når man tager en cand.it. i Interaktive Digitale Medier. Det ser ud til, at det bliver to spændende år, men nu må vi se om tingene bliver meget anderledes end på bacheloren (ikke fordi det ikke var spændende og interessant, det var bare sådan lidt lala). Men nu hører vi åbenbart ind under noget, hvor de pumper flere penge i hver studerende, så det skulle forhåbentlig kunne mærkes. Vi skal i hvert fald på tur og alt muligt!

.. jeg har altså ikke nogen billeder til denne her post.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar