Oraaaange

Det var den blogleg der vi kom fra. Jeg blev tagget af Cecilie, som skulle tage billeder af brune ting. Jeg har derimod været på jagt efter orange, som åbenbart er noget man skal lede længe efter hjemme ved mig. So here goes!
Nettet med løg var det første jeg fandt. Og det eneste orange der rent faktisk er synligt i min lejlighed.
Nede i skuffen ligger min nye orange saks, som jeg fik i fødselsdagsgave :)

Den orange side af min Rubik's cube! Jeg er desværre(?) ikke intelligent nok til at løse den, men én side kan jeg da lave.

Ude på mit "værksted" var der overraskende mange orange ting :D Værktøjskassen fra ikea, den lille æske med lappegrej (som jeg for guds skyld aldrig håber jeg skal bruge igen, eftersom jeg lige har købt nye slanger og dæk til min cykel! Og så er der kun en lap tilbage), refleks til cyklen og æsker med elpærer.

Sidst men ikke mindst - backed beans!

Det næste offer i denne her leg skal være Anette, der skal tage billeder af blå ting og fortælle hvad det er. GO GO GO! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar