Trøstespisning

I går var jeg nede hos cykelmanden i Vejgaard med mit blå lyn, som den seneste tid ikke har været så lyn-agtig. Så jeg fik endelig taget mig sammen til at gå ned med den, så jeg kunne få den fikset. Den var åbenbart mere syg end jeg havde regnet med, for manden sagde jeg nok skulle af med 850 kr! Argh! Ganske fantastisk, da jeg mandag var inde og bestille nye glas til næsten 3000 kr. Så da jeg havde sat min cykel af hos cykelmanden, gik jeg ind og købte kage hos bageren. God gammeldags trøstekage - studenterbrød og øl! Dog ikke en Ceres top ligesom i de gode gamle dage på Hotten <3 .. og i fredags da jeg fandt ud af, at jeg var blevet blindere, trøsteshoppede jeg tøj. Klart jeg løber tør for penge når jeg gør sådan noget :D Men det skal være slut. Jeg ønsker mig også et arbejde, der passer sammen med vores forelæsninger der ligger mega upraktisk i forhold til hvornår mine vagter ligger. MEN så i dag ringede cykelmanden og sagde den var klar til afhentning. Den er -næsten- som ny. Han sagde også, at det var en virkelig god cykel. Den er også så gammel at det der sad på den som skulle skiftes, var gået ud af produktion for 10 år siden. Så den har fandme holdt godt. I love you cykel, selvom jeg helst ikke må bruge den midterste klinge, for så skal den også bare snart skiftes... men YAY alligevel. Den kører som en drøm og spinder som en mis! .. for der er et eller andet fra en refleks der er røget af, der siger lyde på mit fordæk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar