"Orgasme kommer snart i pilleform"

Jeg synes denne her reklame er lidt sjov, men forkert. Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg har det med at ordet "orgasme" præger gadebilledet i så voldsomt et omfang. Jeg så den mange gange i bussen ind mod toget i Århus, og var det første jeg stødte på, da jeg hoppede af toget i Aalborg. Hvad vil min mormor ikke tænke? :D
.. men bortset fra det, er det jo en ganske udmærket øl.

Som sagt, så er jeg just arriveret til Aalborg, efter en super weekend i Århus, med masser af øl og mors mad. Så nu er jeg en liiiille smule træt, og skal helt klart have kaffe med ned på uni, så jeg ikke vælter omkuld.

1 kommentar:

  1. Du er lidt sippet, synes jeg - så længe det er så sobert og uden alle mulige billeder af det ene og det andet, skader det ikke noget, synes jeg ikke - men synes de der cult-reklamer måske er lige lovlig meget... trods alt mange børn der ikke ka' undgå at se dem...

    SvarSlet