Not lovin' the blog

Haha, jeg følger over 50 på Bloglovin', men der er kun 7 der følger mig :( Er det fordi jeg ikke skriver om tøj, hva'? Eller opskrifter, hva'? Eller kan fordi jeg ikke kan strikke, hva'? Eller tegner, hva'? (Jeg har faktisk overvejet at begynde at tegne.. jeg var vildt god til at tegne dengang jeg var 5 år, men så har det ligesom stået i stampe siden. Dog har jeg hørt, at det er fedt at tegne grimt)

Jeg tegnede engang ham her. Han er sgu da meget grim, ik'? Kan I se hvem det er?



Follow yesthankyou

3 kommentarer:

  1. Jeg har hørt at hvis man giver gaver væk på sin blog ind i mellem så får man masser af 'fans'! Fx. lav det til en konkurrence hvem ham gutten er, så man kan vinde en eller anden ting :)

    Er det en betænksom Jørgen Leth eller en Gammel Anders P?

    SvarSlet
  2. Der falder ikke noget af her, kan jeg godt sige dig :P

    SvarSlet
  3. Jaa det virker :) Jeg kan ik lige gætte det.. og vil ik fornærme din kæreste ved at gætte på ham :P

    SvarSlet