Kære jer der laver mobilapps

.. og jer der udgiver mobilapps.

Når nu I tager jer tid til at udvikle en fin app til mig, så jeg kan lave alle mulige sjove, smarte eller praktiske ting på min mobiltelefon, er I så ikke søde at tænke over, hvad fanden i kalder lortet? Jeg har alt for mange ting på min mobil, så jeg har valgt at smide det hele op i alfabetisk rækkefølge, i troen om at det så var hurtigere at finde frem til den app jeg ledte efter. Men nej.. 

Det kunne være helt vildt fedt, hvis I bare valgte.. åh, jeg ved snart ikke.. et - for brugeren - logisk navn. For ja, jeg kan godt se, at I har lavet en "mobilbank", men derfor vil min logik stadig kigge under "D" for Danske Bank. Især fordi jeg nu også har Lån og Spar, der OGSÅ har en mobilbank. Og Call me har "mit Call me".. hvorfor må jeg ikke bare kigge under "C" for Call, hva'? Jeg vil have "E" for e-Boks, "D" for DSB billet og "R" for Rejseplanen. Googles apps snyder mig også lidt, fordi de bare hedder ting som "Maps" og "Dokumenter", hvor jeg også vildt gerne vil kigge under "G". Nå, men jeg lærer det jo nok engang.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar