(Tude)prinsesse Anne Mette

Jeg bliver altid mega ked af det når jeg ser naturprogrammer og dyr æder hinanden :( Især hvis der er sådan en lang dødskamp inden. Det er jo slet ikke til at bære! På den anden side er jeg så absolut ikke vegetar og jeg synes heller ikke det er sådan mega klammo når dyr bliver slagtet. Det er bare noget andet når en sød sæl ligger og klamrer sig (ja ja, det kan den ikke, fordi den ingen hænder har.. men.. lufferne kan godt så'en bøjes lidt-agtigt) til en isflage, mens en flok psyko-hvaler prøver at vælte den ned i vandet.

Nå, men det kom sig egentlig af, at jeg sad og så Den frosne planet, mens jeg var på twitter (jeg er altid på twitter) og så var der en, der tweetede at hun så det.. og noget med GetGlue.. og nu er jeg på GetGlue og fatter det ikke helt? Seriøst.. hvad kan det?

Endnu en ting! Jeg er holdt op med at logge ind på ting via facebook, fordi jeg efterhånden synes de er nogen svin, der bare vil bruge al info i mit liv. Omvendt gør jeg det gladeligt, hvis jeg kan bruge min Google konto. Eller twitter for den sags skyld. Jeg ved ikke, hvorfor jeg har større tiltro til dem.. (altså, det var fordi jeg kunne vælge om jeg ville bruge facebook eller mail til sign in på det der GetGlue.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar