Ååååårh

.. ja, det var så titlen på en kladde jeg havde liggende her på bloggen. Jeg ved virkelig ikke, hvad det indlæg skulle have handlet om, men det må helt sikkert have været noget godt! Det sker, at jeg smider et link i en kladde herinde og så glemmer alt om det umiddelbart efter, men det er vidst første gang jeg har lavet en så intetsigende titel og så intet skrevet i kladden, for det der er helt sort nu. Men hey! Jeg fik da skrevet noget alligevel!

PS (nu bliver det dumt): Fordi jeg lige har skiftet mit profilbillede på facebook til et billede, hvor jeg har den bluse på, jeg har på idag, overvejer jeg nu at skifte billede hver dag, så folk kan følge med i, hvad trøje jeg har på. Dét er sgu da socialt. Jeg skal bare lige have taget mega mange billeder.. Er jeg så modeblogger nu eller hvad? Så kan I godt begynde at sende mig free stuff!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar