Jeg elsker stadig Wordfeud

17/1 OPDATERING: Får rigtig mange hits på det her indlæg - og ja, Wordfeud er på vej med en opdatering, så ordbogen nu er fra Dansk Retskrivningsordbog. Det skrev de i går på deres blog, som du kan læse her http://wordfeud.com/blog/2012/01/16/wordfeud-reaches-agreement-with-dansk-sprognaevn-to-use-retskrivningsordbogen/.


Oprindeligt indlæg:

Wordfeud <3 Især efter den danske ordbog er blevet opdateret, juhuu!

"We’ve just updated our Danish dictionary (based on ). More than 50000 words have been added, many of which are missing forms of existing words.
We’re aware that there are other sources that may provide a better suited Danish dictionary (Dansk Sprognævn for instance), and we are evaluating options." (Fra deres blog


Så nu tror jeg nok liiiige, der skal sættes nogen bogstaver efter ord, der allerede er skrevet!







1 kommentar:

  1. Jeg elsker også wordfeud! Jeg har lånt dit billede til min blog her:http://louley.blogspot.com/2012/01/wordfeud-jeg-er-hooked.html

    Skriv, hvis det ikke er OK - så ryger det af med det samme :)

    SvarSlet