Ting der ikke er Tour de France

Hvis du ikke gider se Tour de France (for det gider jeg nemlig godt), kan du læse lidt et uddrag af chattens historie - tænk, at det startede med en radio!

Ellers skal du gå ind på Facebook og spille Pig Up!, som er det nyeste skud på stammen fra PopCap. PopCap er søde og har lavet yndlingsting som Bejeweled Blitz som man kan spille i evigheder på Facebook og Plants vs. Zombies. Lige nu er jeg stadig rigtig dårlig til det, men det kommer nok når jeg lærer ikke at klikke i vild panik. Man er nemlig en gris, der skal flyve afsted (der er sikkert en eller anden historie som jeg har overset, fordi jeg er ligeglad) og fange æbler, der giver en flere klik til at blafre med vingerne.. som er af træ. Jo højere man flyver, des flere point får man. Derudover er der nogle sure bier (som sikkert også er en del af den historie jeg ikke har opfattet), der vil flyve ind i dig og stjæle dine klik. Nogen har sågar spyd eller sværd eller hvad det nu skal forestille. Vilde nok bier alligevel. Men kort sagt - helt klart et addicting spil. Ikke godt for folk med svag karakter som mig.
PS: Cool detalje i spillet - det pauser når musemarkøren er udenfor spillet. Mmm ting der er smarte.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar