Hvorfor er jeg altid den sidste, der får noget at vide?

... ja, det ved jeg jo godt er fordi jeg aldrig selv opsøger det. Men! Så er det godt alle mulige andre random blogs kan tippe om den fagre nye digitale verden der hele tiden er i udvikling. I gamle dage, altså som i for to-tre år siden'ish, bloggede jeg ofte fra min mobiltelefon, hvis jeg lige stødte på et eller andet festligt motiv. Så skete der det, at jeg skiftede fra Telia (jeg blev sur over at jeg skulle betale jeg-ved-ikke-hvor-meget for at betale in regning, og når sådan noget sker, føler jeg at mine rettigheder er blevet krænket. Hvis priserne i stedet bare var steget et eller andet hemmeligt sted, var jeg ikke blevet skidesur) til CallMe (som også har et gebyr på 6,50 kroner for at få lov at betale dem penge.. men.. det var mindre end hos Telia!), så fattede min telefon, eller jeg selv, ikke at blogge fra den mere. Så kom jeg med på moden og købte pige Android telefonen SE x10 mini pro og fandt en fin applikation (hvorfor hedder det ikke bare et program? Og hvorfor hedder gamacher lige pludselig leggings?) der hedder Blogger-droid, som sådan set vidst nok måske er udmærket, på trods af, at jeg rent faktisk aldrig har blogget derfra. Men jeg har været begyndt på et indlæg! Nu viser det sig så, at de søde Google mennesker selv har lavet just præcis det samme. Hvor det endda er muligt at gemme kladder, juhuu (har jeg læst i hvert fald)! Det andet program gemmer bare det man har haft gang i, men man kan ikke gemme-gemme som sådan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar