Nu er jeg med på beatet!

Så fik jeg endelig set The social network, her en ualmindeligt kold formiddag i Biocity i Århus (soon to be Aarhus - perfekt træk fra Wammen lige at få det igennem inden han smutter fra borgmesterposten :D). Da jeg hørte om plottet første gang og så anmeldelserne, kunne jeg ikke helt forstå, at den blev rost så meget. Altså.. seriøst, en film om Facebook? What the shit. Men jeg var nu også den eneste - og så absolut den mest nørdede - af de fire piger vi var, som var inde og se den i dag, som rent faktisk syntes den var interessant. Nu er den jo også studierelevant for mig og efter denne uges studietur er vi jo blevet opfordret i stor stil til at gå nogen geniale idéer og starte som selvstændige, så historien om det fine it-eventyr jo et pragteksemplar. Ham Mark Zuckerberg er sgu snedig. Men de tre andre tøser var ikke imponerede, de syntes den var for lang og jeg tror heller ikke den er sagen, hvis man ikke bor på internettet, ligesom mange andre fra min omgangskreds. Derudover tror jeg bestemt heller ikke, at de er den slags der går ind og stemmer på IMDB. Så ganske interessant film, hvis man synes internettet er awesome, men dog kun pengene værd, fordi jeg får studierabat :D


Derudover har jeg gravet et gaaaammelt indlæg frem, fra dengang jeg fandt det dersens Facebook, som åbenbart var "spild af tid".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar