Jeg har været på tur

Studietur! Når ens kandidatuddannelse hører ind under IT Vest, så har man råd til at komme på studietur, så fra mandag-fredag har en flok glade InDiMedia guys og et par girls været på tur rundt i det danske land, for at besøge forskellige virksomheder, der har ansat folk som os. Jeg havde håbet på, at turen ville blive en eye opener, med hensyn til hvad jeg skal være når jeg bliver stor. Det er nu ikke sket, MEN jeg har fået indblik i, hvordan den virkelige verden fungerer og hvilket arbejdsmiljø jeg nok bedst kan se mig selv i. Det turen nok mest har gjort er at give de fleste af os totalt stress over manglende netværk, praktisk erfaring og fesen portefølje. Så nu skal jeg finde ud af hvad jeg vil være når jeg bliver stor, så jeg kan tilbyde nogen en masse arbejdskraft så jeg kan få foden indenfor i en-eller-anden branche :D

PS: På mandag flytter der en iPad hjem til mig.

PPS: Kørte totalt festivalstil da jeg var på tur, fordi jeg ikke gad bruge en mindre formue på mad. Det er bare som om dåseleverpostej smager bedre når man spiser det med tømmermænd på en græsplæne efter at have overnattet i et telt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar