Min blogidentitet(skrise)

Jeg læser mange blogs. Blogs der handler om mad, tøj eller teknologi. Blogs med frygteligt mange læsere. Kendetegnene for disse blogs er, at de 1) bliver opdateret ofte, 2) har et gennemgående tema, 3) billeder, billeder, billeder, 4) er skrevet på engelsk eller har en engelsk oversættelse/resumé. JEG VIL OGSÅ HAVE MANGE LÆSERE! Eller.. det ved jeg ikke om jeg vil. Grunden til at jeg skriver blog er, at jeg godt kan lide at skrive (hvilket dog ikke kommer synderligt meget til udtryk i mine meget korte indlæg) og så kan jeg godt lide at tage billeder af ting (i særdeleshed mad). Mit umiddelbare indtryk er, at ikke-bloggere mener at folk gør det på grund af en eller anden åh-se-mig-mentalitet, men den tankegang kan jeg ikke rigtig følge. Hvis folk har lyst til at læse mine mere eller mindre ligegyldige indlæg, synes jeg bare det er lidt hyggeligt og på ingen måder for at udstille mig selv som person.. hvilket nok også kommer til udtryk i mangel på billeder af mennesker på min blog, inklusive mig selv.

Nå, men det jeg egentlig vil ind på er, at flere jeg kender er begyndt at blogge om fagligt relevante ting, der har med deres uddannelse at gøre (igen – gennemgående tema, hvor min blog netop flagrer lidt omkring mad, tøj, gadgets og min uddannelse). Min plan er –lidt- at ligge stilen om, så min egen fine blog eventuelt bliver mere ensrettet. Mit vægelsind har dog ikke bestemt sig endnu for, hvad retning det skal gå i og chancen for, at jeg rent faktisk får det ført ud i livet er også ret små. I know me :D Nå ja, og så eventuelt begynde på det der engelsk.. lidt. FOR JEG VIL HAVE FLERE LÆSERE!


-----

Tog lige en runde til i den store blogverden og udover de førnævnte ting (især tøj og mad), er trenden åbenbart også enten at have børn (synes btw det er rimelig upassende at folk poster så mange billeder af deres børn eller laver blogs KUN om deres unge. Giv sgu' da barnet en mulighed for ikke at blive udstillet på nettet) eller kunne strikke. Satans.

This is an English summary! :D

2 kommentarer:

  1. Der er et a i summary :)

    SvarSlet
  2. Haha, det havde jeg slet ikke lagt mærke til :D TAK! Se, det er derfor jeg ikke skriver på engelsk.

    SvarSlet