Der må ikke gå en måned!

Jeg er virkelig sløv til det her med at opdatere. Især efter jeg ikke kan få mobilen til at sende mine billeder til denne her blog, men en eller anden blog den selv har opfundet. Dog har jeg brugt alle mine penge på et vaskeægte kamera, men det indebærer jo også at man skal være i nærheden af en computer.. hvilket jeg nærmest altid er, men det er jo bøvl at skulle til at overføre billede :D .. ik'?
Nå, men jeg er blevet bachelor (hurra), så om to år er jeg nærmest rigtig voksen (mere voksen end når jeg lægger dug på bordet når jeg får gæster). I den anledning havde jeg inviteret den nærmeste familie på besøg i Aalborg, så der blev dækket fint op og JEG FIK TO NY DYNER, juhuuu! Det er også lykkedes mig at sove med en af dem én gang uden at koge over, fordi min lejlighed har været sauna. Men mere juhuu - jeg fik den fiiiieneste buket blomster. Fiiiiiin!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar