Nu får jeg sikkert tæsk

Men jeg ønsker mig SÅ meget denne her bog, for det er åbenbart utrolig upopulært at være modstander af det der religion for tiden. "Jaaamen, religion er simpelthen bare så skønt for nogen mennesker!". Det er meget muligt, men det gør ikke påstanden i undertitlen - Hvordan religion forpester alt, mindre sand. Så hvis der lige pludselig er nogen, der får lyst til at give mig en gave, så må det gerne være den der :D .. for der er 7-8 måneders ventetid på biblioteket. Ikke fordi jeg nogensinde får den læst, det kender jeg trods alt mig selv godt nok til, men den må gerne stå på min hylde og ytre min mening :D

En anden bog jeg heller aldrig får læst, er denne her. Samtaler om spin som jeg købte på bogudsalg. Spin <3 Udover at jeg er det menneske i verden, der er dårligst til at tage sig sammen til at læse bøger færdigt, er der også uendeligt meget jeg stadig ikke har fået læst til studiet. Men hurra for at jeg er en seriøs studerende der er med i en læsegruppe! Hvem havde nogensinde troet det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar