Boatrace og nye sko


Her i fredags var der boatrace (boat-race og ikke boa-trace som jeg bliver ved med at tro der står :/) ved Klingenbergsøen i silende regnvejr. Så ikke nok med at det slet ikke var sjovt at folk røg i vandet og blev våde, fordi vi også selv var gennemblødte, fik man meget hurtigt meget tynde øl. Øv bøv. Så må det gerne blive bedre vejr næste år, så jeg kan få lidt flere fadøl. Det blev kun til to denne weekend, for lørdag og søndag var jeg på arbejde. Mmm tillæg..

I dag kom jeg så til at cykle ind til byen inden jeg skulle til forelæsning. Og så kom jeg til at købe et par sko som jeg overhovedet ikke har brug for og sikkert aldrig kommer til at bruge. Men hvad.. de var sat ned til 150 kr fra 400. Og man er vel pige.. min skosamling er alt alt for lille, hvis jeg skal leve op til det.
.. og hvorfor ligner det her indlæg ikke de andre? Er der en nisse der piller ved linieafstanden?

1 kommentar:

  1. Cool sko, tillykke med dem. Glæder mig til at drikke mig i hegnet med dig minus bihulebetændelse!

    SvarSlet