Hugh Hefners medieteori

Hvordan er det nu lige det er med Hugh Hefners medieteori? Er det ikke den med, at man skal vise så mange bryster som muligt?

.. screenshotet er fra Den Store Danske, der muligvis har noget kuk i deres system siden Hugh Hefner optræder sammen med McLuhan. Brødkrummen afslører dog, at de tre herrer på listen tilhører kategorien Samfund, jura og politik > Massemedier > Forskere, teoretikere og internationale mediefolk. Liiiiiiige lovlig bred kategorisering, hvis I spørger mig.


Jeg sidder btw og kigger på McLuhan i forbindelse med mit speciale, der skal handle om noget med.. noget. Det er første gang jeg skal skrive et projekt alene, så jeg har rimelig mange intetsigende samtaler med mig selv inde i hovedet, fordi jeg jo er vant til at arbejde i grupper, hvor der er nogen, der kan komme med noget genialt input. SEND MERE GENIALT INPUT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar