Så langt er jeg nået!

Yes! Så langt er jeg nået med min specialesynopsis, der skal afleveres i næste uge. I og med der (vidst nok) er et minimumskrav for, hvor meget den skal fylde, påstår Aalborg Universitet altså, at man skal kunne skrive tre sider. Eeh.. jeg er helt blank. De vil meget gerne have, at vi bruger vores praktik noget mere i forbindelse med speciale, derfor skal vi aflevere skidtet så tidligt. Men.. en måned inde i praktikperioden? I think not, Aalborg universitet! Jeg dropper sgu ud og får job i IKEA igen. Det var awesome. 

Nå, men hvis nogen har et eller andet de gerne vil have undersøgt, så sig lige til :D Det skal bare have noget med interaktive digitale medier at gøre (meeeeget bredt!). Hold jer endelig ikke tilbage! Forslag til hemmelige steder, hvor der bliver lagt emneforslag op modtages også gerne. Jeg har allerede været i AAU's egen jobbank og kigge, mens også ITU's. 

4 kommentarer:

  1. Du kan skrive noget om brugen af digitale medier i forbindelse med større events - udbredelsen og aspirationerne for det - f.eks. roskilde festival lader til at arbejde en del med deres website og har lavet en app og til dels frigivet nogle api'er til at tilgå festivaldata... hvorimod distortion f.eks. stort set bare er en statisk side med info om hvilke fester, der er hvor.. øh.. og festugen i århus..pas...
    (jeg har ingen anelse om hvor meget arbejde der skal ligge i sådan et speciale)

    SvarSlet
  2. Hallo, det er sgu da egentlig en mega cool idé Fez! :D Den vil jeg lige brygge videre på..

    (Rygtet siger der skal ligge meget arbejde i sådan et speciale.. orker allerede non)

    SvarSlet
  3. Er det her Anne-Mette-Sælger-Retten-Til-At-Vælge-Sit-Speciale-Emne-Til-Højst-Bydende?

    Übercool ide - og i øvrigt også en måde, at engagere ens læsere. Jeg stemmer for noget med etik og datasikkerhed i brugen af sociale medier. Spotify har lige gjort det aktuelt. Hep hey.

    SvarSlet
  4. Mmm.. etik. Det er også ret spændende. Jeg har kun overhørt folk snakke om det med spotify - er det noget med, at man kun kan logge ind via facebook eller hvordan?

    SvarSlet