Dengang der var lys i ovnen

Snart er det her ikke mit komfur længere.. kun en enkelt gang oplevede jeg, at der var lys i. Good times.


Nå, men jeg har ikke taget billeder af noget mad for nylig, så I må stadig nøjes med de sølle billeder jeg finder på min computer. Det er som om jeg har brugt den bærbare jeg har lånt af studiet mere, end min fine Vaio. Men det er fordi min fine Vaio er større og sådan en man spiller spil på, men grimme Fujitsu (er det ikke en Fujitsu vi har?) er meget mere jeg-skal-bare-lige-på-facebook-agtig.

Og apropos spille spil, så har jeg spillet liiiidt meget The Sims 3 på det sidste - jeg tror jeg rundet et døgn her senere i dag, for man skulle da være et skarn hvis ikke liiiige.. bare liiiiige. Jeg har startet en ny familie igen-igen. Først lavede jeg selv en sim. Men så fuckede spillet og gik totalt i selvsving. Not cool EA, not cool. Så startede jeg et nyt spil, hvor intet fuckede up - yay, før i går, hvor min teenager lige skulle opfinde en dimmer og så gik der ild i hende og hun døde på stedet. Fatalt. Bum. Men så er det jo godt man kan glædes ved at hendes mutter lige kan hygge med døden over en omgang pudekamp. Wtf? Så det gad jeg ikke, så nu har jeg startet endnu et nyt spil i en ny by man gratis kunne hente på interwebs. Selvom det er meget så'en det samme, så kan man af en eller anden grund blive ved med at spille, fordi der alligevel er så mange ting i spillet man kan udforske. Især fordi jeg har jeg-ved-ikke-hvor-mange udvidelsespakker (sommerudsalg på Steam - kostede så absolut ingen penge.. altså, i forhold til hvor meget man fik med). Så mmmm, The Sims 3.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar