Så' der kaff!

Fordi jeg er sådan en der godt kan lide gratis stuff, har jeg for laaaang tid siden tilmeldt mig Buzzador (der er så'en et link til øverst til højre til siden) og denne gang har jeg fået tilsendt en røvfuld kaffe.. mmm.. kaffe. Jeg har aldrig hørt om mærket Zoegas før, men jeg glæder mig til at prøve det, så snart jeg har fået udryddet de bønner jeg har gang i for tiden. Jeg er blevet totalt god til at gide at lave stempelkaffe om morgenen og lige nu har jeg gang i nogle mega lækre colombia bønner. Namme nam! 

Nå, men jeg har altså et par af de her små poser kaffe, der skal deles ud - der er vidst lige til en kande. Så hvis nogen er i ni kilo (aka Aalborg til de knap så street) og vil have en pose, så sig til og meld tilbage hvad du synes! Så' der kaff'!

2 kommentarer:

  1. Årh, sejt at du ligefrem får tilsendt kaf'!! Kan vi andre mokka-fanatikere også det mon...? :D Hvis ikke poserne allerede er snuppet (jeg kan forestille mig, at der har været lang, lang kø med drikkere nede foran din dør siden du postede, som alle håber på at smage herlighederne), så kunne jeg godt tænke mig at prøve :)

    SvarSlet
  2. Solgt! Kommer du forbi centrum inden for den nærmest fremtid, så kan jeg lige smide en pose i din retning? :)

    SvarSlet