Aha!


Rygtet siger, at fordi vi lever i det hersens informationssamfund og man er sådan en som mig, der er på internettet mere eller mindre konstant, så bliver jeg dum :D Så screw you guys, der siger at jeg bliver dummere af at se Paradise Hotel (som btw er mega kedeligt i år, hva' sker der for ungdommen? Vær vildere!), jeg bliver dummere af lettilgængelig information! HAH! Jeg vil også gerne lige quote Jens i en kommentar til mig på facebook i dag - "Hvorfor huske når vi har Google?". Og.. det ved jeg sgu da ikke. 

Nå, men det får mig til at tænke på, at nogen burde udgive kryds og tværs på dansk til iPad, så jeg kan løse krydsord på farten! Nu har jeg slynget idéen ud, så hvis nogen vil tage den skal I være velkommende til at gå igang. Og gerne kun med en sværhedsgrad på tre stjerner, ellers kan jeg ikke finde ud af det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar