Forandringer? Pfffth

Da jeg hentede den nyeste version af msn, var jeg rasende. Især fordi programmet snød mig til at opdatere! Til sidst måtte jeg ikke logge på, før jeg hentede skidtet. Jeg hader at opdatere. Ting skal se ud som de plejer, færdig, bum. Det endte også med at jeg hentede et helt andet IM program, nemlig Pidgin, som er fint, fordi man kan være på både msn og Google chat og hvad ved jeg. Men efter nået tid blev jeg enig med mig selv om, at det ikke kunne passe, at jeg skulle blive skidesur, hver gang noget blev lavet om. Så jeg åbnede msn. Og har brugt det i flere måneder nu. Men jeg er stadig sur. Jeg er sur over at skulle hedde mit fulde navn. Jeg er sur over, at den absolut insisterer på at ville synkronisere med Facebook (hvilket fluks blev slået fra) og jeg er sur over at den integrerer video- og billedlinks. "Jamen, så kan man se videoen på samme tid!", ja whau. Gudskelov findes der andre sure mennesker end mig, så google google goole og hopla - Windows Live Messenger 2009. Aaaah :D 


.. nu savner jeg mega meget de faner der var i version 2011 :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar