Ældning

Min computer har fået leverpletter på skærmen. Sådan, lige på hvad der ville være kinderne, hvis det skulle overføres til et ansigt. Nå, men hvis den allerede er ved at blive gammel, har vi allesammen fået udlånt en bærbar fra unibuni, som kan overtage dens plads (der er selvfølgelig Word på, som jeg nossede mig sammen til at købe her inden 7. semester.. men så har jeg da det til når jeg er færdiguddannet......). Udover det har den også Adobe Suite pakken som jeg skal have taget mig sammen til at lege med. Indtil videre har jeg haft den tændt én gang - dagen vi fik den udleveret - og nu er den flyttet ind i et skab. Jeg troede aldrig det skulle ske, men jeg tror jeg har fået gadget-overload med min egen PC, låneren, iPad og nårh ja, har jeg sagt jeg har købt ny mobiltelefon? Impulskøbte en x10 mini pro en sen aftentime. Udmærket, udmærket, hvis man ser bort fra, at den knirker når man bruger tastaturet, ikke har multitouch og at touchenheder, efter min mening, generelt er skideirriterende, fordi jeg kommer til at trykke på alt muligt der ikke var intenderet. Har eksempelvis fået slettet alle mine widgets op til flere gange, hvor det ikke har været med vilje. Og så bruger lortet pissemeget strøm på ingen tid. Men hva' fa'en, man skal jo være med på bølgen - og så er det studierelevant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar