8|

JEG DRØMTE JEG KØBTE EN IPHONE! Uhyggeligt.. måske er min kommende eksamen ved at gå mig til hjernen alligevel. Jeg brugte i hvert fald en stor del af i går, på at kigge på optagelser af animationer i brugergrænseflader på eksempelvis iPhone. Og LG Chocolate. Og Nokia N9000. Og Nexus One. Og så også lige Zune. Og har trykket rundt på min egen telefon, x10 Mini Pro (har jeg sagt jeg har købt sådan en?) oooog iPad'en. Det er endt ud i en video jeg har klippet sammen af en blanding af dårlige hjemmeoptagelser fra mit digitalkamera, samt de der videoklip der. Fandme om jeg ikke har lavet noget i slow motion også (for ellers kunne man knap nå at opfatte at et skærmskift var animeret og ikke bare skiftede til en ny skærm. Whau, animationer gør bare en verden til forskel i UI'er).

1 kommentar:

  1. Det er meget arbejde at ligge i eksamen? Men held og lykke! (storslået bytur i morgen?)

    SvarSlet