Kære Google

Nu skal det ikke være nogen hemmelighed, at jeg (når det gælder software i hvert fald) er et udpræget vanemenneske. Mit Winamp ser ud som det altid har gjort, fik et mindre raserianfald når jeg skulle sende sms'er på en telefon jeg købte først på året, og undgår så vidt muligt at opdatere MSN (blev btw også riiimelig sur på den nyeste version og hentede i vrede Pidgin som er et ganske udmærket IM program, men blev så enig med mig selv om, at det var åndssvagt at blive så sur på et stykke software :D). Men tilbage til Google. Google har for mig alle dage været et eksempel på at less is more. Heeeelt dejligt hvidt og simpelt. Men nu har de sneget alt muligt mærkeligt ind. Først var det billedsøgningen, hvilket sådan set er fint nok, fordi man kan skræddersy sin søgning. Men hov, pludselig var der ikke noget der hed "sider" mere. Og hov, så var der pludselig thumbnails ud fra ens søgninger på nettet. Og nej hov! Hvis man bruger piletasterne scroller man lige pludselig ikke mere. Og hvad var det? Søgninger relateret til ens søgeord? Derudover roder de også rundt med det instant search der, som jeg ikke helt kan finde ud af, hvordan jeg har det med. Jeg er ikke meget for det Google, jeg er ikke meget for det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar