Efterår

Jeg er ikke et af de der mennesker der går helt ned med flaget, fordi det bliver mørkere og koldere udenfor. Tværtimod synes jeg det er mega hyggeligt, at der er sådan lidt julestemning hver morgen og man får lov til at vikle sig ind i halstørklæder, hue og vanter når man skal ud. Derimod er det jo endnu en af de tider hvor man kan sætte pris på naturens glæder. Jeg var hjemme hos mine forældre i Århus i weekenden, og de har et lille bitte æbletræ, der kaster virkelig mange æbler af sig. Så brormand + svigerinde og jeg fik hver en sæk med hjem. Derudover var vi ude og samle nødder en masse i området hvor mine forældre bor. AWESOME GRATIS TING! Og så er der jo bare en verden til forskel i smagen af friske nødder og dem man køber i butikkerne. Mmm, frisk.

- Senere på dagen-agtigt:
.. okay, det er jo SLET ikke koldt udenfor (ikke at det gør noget).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar