InDiMedia

Nu er jeg jo begyndt på det der kandidat på universitetet, og "nå, men hvad er det så lige du kommer til at lave når du bliver færdig?-spørgsmålet bliver stadig mere verserende. Derfor har jeg fundet en folder hvorfra jeg gerne vil citere, hvad fokus på min uddannelse er: "Interaktive digitale medier giver kompetence til at arbejde med og udvikle digitalt medieindhold og digital medieproduktion. Analyse, udvikling og konstruktion af interaktive digitale medier er i fokus, herunder kompetence i praktisk projektledelse. Det handler om at kunne udforme medier, hvor samspillet mellem menneskers adfærd, sanse-, og føle- og tænkemåde og æstetikken i interaktive medier/mediesystemer er det helt centrale." Så nu skal jeg bare lige have lært denne her smøre udenad.
Derudover er vi igang med en 3-ugers workshop, hvor vi arbejder tværfagligt med en række andre studieretninger. Liiiidt presset, men også ret interessant. Helt ny og lidt for intens måde at arbejde sammen med nye mennesker (der er vant til at arbejde anderledes end en selv) om en case man ikke selv har valgt at arbejde med. Men sjovt er det. Jeg tager i hvert fald nogen metoder med mig, som har været ret givende. Post-it's er guld værd :D

PS: Har købt nye sko. Igen :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar