Vinter-hygge-agtige-ting

Så er der flere billeder fra gemmerne (selvom de ikke er voldsomt gamle). Det er som om man får flere besøg på sin blog, jo oftere man opdaterer den. Mon der er en sammenhæng, eller er det rent tilfælde? :P

Nå, men da mine søde forældre var heroppe, havde mor Hanne Lise jo alle mulige sager med til hendes eneste datter. Traditionen tro var der blevet slæbt pyntegræskar med hjem fra Samsø. En fra min projektgruppe troede de var af plastik, men den er altså god nok. Græskar er ikke kun store orange klumper.Derudover var der også et læs valnødder med! Mmm valnødder, men aaaargh at skulle knække nødder. Jeg er totalt ræd for at komme til skade når jeg skal knække nødder. Og så fandt jeg ud af at nøddeknækker ikke lige var en del af mit køkkeninventar.. men det er det nu!
Det sidste billeder lader ikke hyacinterne komme til sine fulde ret, fordi de slet ikke er sprunget ud her. Men det har de været og de var fine. Jeg har også allerede købt en ny ladning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar