Så skal der sgu opdateres

Jeg sad lige (lå faktisk, fordi jeg ikke helt er stået op endnu) og overførte en masse billeder fra min mobil og indså, at der ligger masser af guld på den som jeg ikke har fået smidt ud på bloggen. Så de næste par dage ryger der nok lige en del billeder ud. Resten må komme på det der facebook jeg har hørt så meget om. Men ingen blogpost uden noget fra min vindueskarm eller tallerken. So here we go!
Jeg fik denne her dimmer af bror Mads i fødselsdagsgave, men den kom faktisk først i brug den dag jeg lavede æbleflæsk.

Apropos fødselsdag, så skete der en stor omvæltning i mit liv noget tid efter, som jeg skulle have blogget om for længst. Noget jeg har ønsket mig i flere år, gik endelig i opfyldelse, og ord kan ikke beskrive min glæde! Femten fuldstændig ens par strømper! HALLELUJAH!
Farvel gamle strømper, der næsten var ens!
Og halløj nye strømper, der er helt ens!

1 kommentar:

  1. Har selv overvejet at gå samme vej...
    livet er for kort til at lægge strømper sammen...

    SvarSlet