Sæt igang!

Nu skal der fandme til at blogges igen! Det gik helt i stå, efter jeg lavede mappen udelukkende med billeder af mad på Facebook, hvilket åbenbart er det eneste jeg kan finde ud af at tage billeder af. Men nu skal den sgu genoplives. Især efter jeg har fået et fint kort fra Google AdSense, der fortæller mig at de vil give mig penge, hvilket jeg blev meget begejstret for. Især eftersom jeg har alle udgifter i verden på én gang denne måned. Tak for det, dårlig timing. Nu skal vi også til at igang med at skrive projekt igen, hvorfor blogging jo er en oplagt idé til overspringshandlinger, omend den ikke er ligeså fornuftige som min tidligere favorit - strygning. Nu må vi se hvad der sker. Om der overhovedet sker noget.

Forresten! Jeg får snart en sofa (som jeg heldigvis har betalt for, for så lang tid siden, at det lidt kommer til at føles som en gave når der kommer nogen mænd med den fra Idé Møbler :D)! Den kan jeg tage et billede af og blogge om! Wuhuuu! :D

1 kommentar:

  1. hvaaaadddd vil adsense allerede give dig penge??? Argg jeg har da bare hjulpet alt for meget, med at trykke på alle de uimodståelige reklamer der kommer frem...

    SvarSlet