SOMMERFERIE :D

... sucks fordi vejret sucks og jeg keder mig helt vildt. Derfor har jeg sat mig nye mål for hver dag. I dag var målet at vaske gulv! Det lykkedes og her dufter af Ajax med blomsterduft. Derudover var det vist også rimelig tiltrængt. Se bare før og efterbilledet af vandet.

I går var målet: at vaske tøj, hvilket også lykkedes. Totalt action i Aalborg. Derudover er jeg igang med et større projekt, nemlig projekt "Køkken", hvilket jeg allerede har fortrudt jeg er gået igang med.
Klinkerne i mit køkken er nemlig så fancy, at de har ikke mindre end tre farver (det brunlige til højre tæller ikke for en farve. Det er bare ulæks maling fra hvor den gamle emhætte sad) og jeg ved ikke hvor mange lag maling. Det ser pisseflot ud, men jeg er nu mest til det enkle lige når det gælder farver på køkkenfliser. Så jeg har grebet spatel og prøver på at komme ind under al malingen til de flotte røde fliser, der gemmer sig under. Og som man kan se under mine skabe, som just er blevet sat op, og som ikke går ligeså langt ned som dem, der hang før jeg flyttede ind. Så hvis der er nogen der er helt vildt handy og har lyst til at pille maling af nogle fliser og eventuelt male dem hvide bagefter, så skal I være velkomne! Jeg giver en bajer :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar