Husk at skrive mens du tør det!

... husk at leve mens du gør det!
Husk husk husk at opdatere din blog Anne Mette! Jeg har lige fået AdSense på bloggen i (endnu) et forsøg på at skrabe lidt småpenge sammen. Jeg er nemlig gået hen og blevet utrolig glad for materielle goder, så jeg faktisk overvejer at finde et nyt (eller bare et til) arbejde og overvejer studielån :D Lånet skal dog ikke gå til mit nye liv som materialist, men som gode penge at have, hvis jeg lige pludselig er på røven rent økonomisk. For det kan man nemlig godt blive lige pludselig, uden man helt selv kan gøre for det. Har jeg lige erfaret. Men nok brok fra mig. Nu har jeg efterhånden fået at vide af jeg ved ikke hvor mange mennesker, at jeg altid brokker mig, så det må jeg hellere prøve at holde op med. Selvom jeg nu synes en del af mit brok har været meget berettiget.
Hvorom alting er, så glæder jeg mig til weekenden, hvor jeg skal til Århus. Jeg kan slet ikke huske hvornår jeg var der sidst, hvilket selvfølgelig ikke siger så meget, når jeg ikke engang kan huske hvad dag det er i dag. Men godt bliver det - både Stankel og Yde er i landet, så dem skal jeg have sagt hej til. Derudover skal jeg også iiiiikea og bruge alle mine penge på møbler! Wuhuu!

1 kommentar:

  1. Jeg synes ikke du brokker dig NOK! Mere brok på din blog!

    Og jeg må endnu engang rose dig for at springe ud i det "projekt" med studielånet. Det er en fremragende ide, men hold dig nu i skindet og lad være med at bruge pengene :D

    SvarSlet