Træt, sulten, rastløs

...

Okay, ikke nok med at jeg ikke kan få skrevet noget i det worddokument jeg har siddet og fedtet med siden i mandags, kan jeg åbenbart heller ikke finde ud af at skrive et blogindlæg. I går mødte jeg vores vicevært, da jeg var ovre for at hente post (så kom jeg nemlig også udenfor døren dén dag), og han spurgte om jeg ikke var glad for endelig at være kommet igang med det jeg havde gået og ventet på et heeelt år. Jeg svarede kort med et "... nej". At skrive opgave, hvor man er i konstant tvivl om det man gør er rigtigt, er overhovedet ikke sjovt. Især når man er træt og sulten og har lyst til ikke bare at sidde stille foran computeren hele dagen. En computer som iøvrigt blev gjort rent med støvsugeren i går. Er I klar over hvor meget støv der kan gemme sig inde ved blæseren? Mere end man umiddelbart skulle tro. Min computer larmer betydeligt mindre nu og mon ikke også den bliver knap så varm når den er tændt længe. Yay! Men derfor jeg vil stadig gerne have en ny.. og er stadig forelsket i den Zepto Znote 6324w, jeg har kigget på 79453298 gange. Men jeg ender nok med at købe en HP ligesom alle andre.

Årh, der fik jeg lige skrevet 1.115 tegn :P .. gid det havde været i worddokumentet :/

1 kommentar:

  1. novra den er fed... (computeren) Den ønsker jeg mig også...

    SvarSlet